Kızlar ilk çocuğumu sezaryen planlı doğum yaptım o yüzden doğum sancısını bilmiyorum. Yalancı sancılarımı da hatırlamıyorum. şuan 29 haftalığım bir kaç saattir belimde sürekli kasıklarımda ise arada bir kramplar oluyor normal mi yalancı sancı mı ? Doğum sancısı mı ne bu? 😟