samaa_
Teşekkür ederim iyiyim siz nasılsınız :)
Ovulasyon testi kişiden kişiye değişiyor ama genelde gördüklerim ; 1 hafta 10 gün sonrasında çoğu kişide yumurtlama oluyor. Biz yumurtlama günü dışında hamile kalamayız, yumurtlamadan 1 2 gün öncede ihtimal var cunku spermler 48 saat canlı kalabiliyor vücutta önemli olan çift çizgi olduğunda ilişki yaşamak, 17 ekimse bitiş sizin şuan yumurtlama dönemine giriyor olma ihtimaliniz var o testler şuanda önemli , LH hormonu vücutta yükseliyor ve yumurtlama olduğunda o testler çift çizgi oluyor çift çizgi olduğunda ilişkiye girmeniz gerekiyor. En yüksek gebe kalma ihtimali çift çizginin koyu olduğu dönemler kimi aylarda yumurtlama olmayabilir siz 3 4 gün daha yapın. Eğer ikinci çizgi dahada silikleşirse yapmayı bırakın önümüzdeki ay deneyin. Ve bunu görev gibi düşünmeyin stres hormonları çok etkiliyor bunu keyifli bir hale getirin eşinizde stresli olmasın spontane gelişsin her şey. Yani demek istediğim 24 , 25, 26,27 ekim bu dönemlerde yumurtlayabilirsiniz siz ovulasyon yapmaya devam edin birde çok su içmedeğiniz zaman yapmalısınız sabah ilk idrar ile yapmayın öğlen yapın mesela ve öncesinde çok sıvı almamış olun o da silik çizgiye sebep oluyor, birde ağrılar başladıysa kasıklarda sağlı sollu yumurtalıklar olduğu yerlerde çatlama oluyor olabilir bugun test yaptınız mı