melisasak35 bende özgür hocaya doçent diye çok hevesle başlamıştım ama okadar kötü bir muayene yaşadım ki pantalonumu dışarda topladım yatmamla kalkmam bir oldu. Doçent olduğu için sezeryanı iyi yapacağını düşünüyordum ama devam edemedim.
Busyusad oğuzcana başladım bende çok ilgili gerçekten devlet hastanesine göre sezeryan olmak zorundayım inşallah iyi yapıyordur hiç referans bulamıyorum. Hakkımızda en güzeli en sağlıklısı olsun inşallah bende yazmak istedim kızlar ❤️