Kızlaar dahaa önce anne olmuş anneler size bi sorum olucak. İlk hamileliğim o yüzden nişan mı bilmiyorum sancı da yaşamadım hiç 38+5 hafta hamileym bugün ayıptır söylemesi çamaşırıma kahverengi akıntı gelmiş normalde beyaz gelirdi hep bugün kahve yeni çamaşır giydim emin olamadım ona da aynı gelmiş. Birde hafiften idrar kaçır gibi ıslaklık geliyo az az iki gündür. Bu nişan mı oluyo hafif belimde ve kasıgımda agrı var adet agrısı gibi ama az. Ayıptır söylemesi dünde ilişki olmustu ondan mıdır yoksa korkuyorum bilen fikri olan varsa bi aydınlatabilir mii 🥹