Kızlar selam
Dün aksam söylemesi ayıptır biraz fazla kavun yediğim için cok fazla idrara sıkıstım. Gece kalktıgımda (biraz açık anlatıcam kusura bakmayın) cok sıkısıktım klozete oturdugum gibi cok tazyikli şekilde idrarımı yaptım ama sanki bi anda bişey boşalmış gibi hissettim. İdrar esnasında oldugu için de ayırt edemedim. Bebek hareketlerimiz normal 36+5 haftalık oldugumuz için karnım da zaten sert. Her hangi bir sancım yok ama aklım hep acaba suyum mu geldi diyor bi anda şok yaşadım çünkü o kadar tazyikliydi. Basına gelen var mı