aybike2212 eminekiz 7+3 haftalık hamileyim iki kere gittim doktora karından çok net göremedikleri için ikisinde de alttan muane oldum çok şükür kanama falan yaşamadım ilk gebeliğimde de alttan muane olmuştum
Meridaily eminekiz benim de 6 haftalıkken vajinal muayene ile kese görülmüştü. Bir sıkıntı olmadı çok şükür
eminekiz Innerglow ya henüz var mı yok mu bilmediğim için varsa tutunmaya engel olur diye bi korktum üzüldüm biraz
Zeyno223344 Innerglow evet katılıyorum daha sadece kese varken alttan muayene oldum 4 gün sonra tekrar hiçbir sakıncası yok
eminekiz aybike2212 henüz gebelik yok benim bi hafta önce yumurtlama gördüm haftasına muayene olunca bi tedirgin oldum kötü etkiler diye
eminekiz Zeyno223344 Sss1947 ceylan_krczml aybike2212 Meridaily Teşekkürler yorumlarınız için iyi geldi duymak içime rahatladı
ceylan_krczml @eminekiz bence korkma bana da alttan muayene yaptılar ayrı enfeksiyon olduğu için daha kalın cam gibi bişeylede baktılar çok şükür kanama falan da olmadı