Leylak34 Kizlar 10 günde bir gidiyorm 37. Haftadayim ama bebek yüzü bir türlü goremedim doktor 100 bebekten 1 tanesi gösterir diyor .siz gorebildinizmi
Senacanblt_ Leylak34 özele mi gidiyorsunuz devlete mi ben de 27. Haftadayım daha hiç görmedim uç boyutlu olmasi gerekiyor denilmisti devlete takipliyim
Havin49_ Leylak34 ben 4 aylık gittim be yüzünü net gördüm ilk gebeliğimde hiç göstermedi ama ne kendini ne yüzüni
Leylak34 bebeklerim__ Ne güzel doktor umutsuz artık göremezsin vs dedi ama gayet net gösterenler de varmis
Miniginannesiiii1111 Leylak34 20 de gördüm sonra 30 da gördüm salı günü doğumum var artık bir daha görmedim canlı görecem inşallah sağ salim 🥰🥰🧿
[silindi] 2 oğlumda da her gittğimde gördüm gördükçe deliriyorum tospanın suratını canım ısırmak istiyor 🙈❤️😂