Bebivekedi ilk hamileliğimde de şimdi de yaşadım bu durumu. Oğlum hep iri bebekti 2 hatta bazen 3 hafta önden gidiyor, diyet yap muz, kaşar, çikolata yeme dedi doktorum ama 38de 3500 doğdu gayet normal doğdu ultrasona göre 4 gözüküyordu mesela. Yanıltıcı oluyor ya şimdi kızıma da iri diyorlar iki hafta önde gözüküyor asla takmıyorum diyet falan da yapmıyorum 😂