Scb Kızlar 12+5 haftalığım 10 gündür gelmiyo ishalim 10.haftamda kabizdim dra gittim genel cerrahina oda duphalac surup verdi 5 gün kullandım bıraktım ondan sora ishalim geçmedi dün enfeksiyon bölümüne gittim herseyime bakıldı bi sorun yok dedi şurup yapmıştır dedi 10 gündür hic bise yiyemedim sadece patates haşlaması ve muz yedim başka öneriniz var mi başına gelen yardımcı olabilir mi 😔