[silindi] Slm bayanlar bende sanirim 3 haftalik hamileyim test pozitif cikti ama herhangi birsey hissetmiyorum bu normalmi sadece kasik agrisi ve koltuk alti agrisi var bulanti yok henuz
visnelicheescake [silindi] Şuan çok normal daha yeni başlarında son haftan ilerledikce belirtilerin ona göre çoğalır yada düzene girer
senos15 [silindi] normal 3 hafta sonra bulantıyla nasıl başa çıkarım postu atarsın 😅😅 keyfini çıkar bulantı gelene kadar gelince pişman ediyor perişanım 6 hafta ama nasıl geçicek hiç bir fikrim yok
beautymom [silindi] 3 haftalıksa gerçekten daha döllenme bile olmamıştır tabi hissetmezsin ben 6. Haftada midem bulandı sık tuvalete gitmeye başladım yiyeceklerden tiksindim
Ipek0z [silindi] normal canım her bünye farklıdır hayırlı olsun doktora gidip kontrollere başlamalısın🩷🩷🩷