Gizem_miros Seherr bence bekle kuzum nolur olmaz sen ozel bolgesini gordunmu nasildi cikinti oluyormu kizlarda acaba 🤣
Seherr Gizem_miros göstermedikğ doktor ultrason fotosunu verdi bide kıza benziyo dedi ama net konuşmadı bi oran falanda vermedi ki hani %80 kız gibi falan beklicem 16.haftaya kadar 😂😂
Gizem_miros Seherr bencede bekle kuzum erken daha 🤣bende haftaya gidecem kuzum ya saglikli olsun ama dua et kizim olur ibslalah 🤣🤣
Merveee77 Merhaba kızlar🤗bende dogum agustosun ilk haftası görünüyor ama temmuz sonu dogar gibi geliyor.18+2 olduk bugün 15 haftalıkken gittiğimde doktor yüzde yüz kız demişti bende öyle hissediyordum bir oğlum var buda kız olacak inşallah 😍 Allah hepimizin gönlüne göre versin. Sağlıkla gelsinler inşallah gerisinin aslında hiç bir önemi yok.
Seherr denizannee doktor kıza benzetti canım ama net bişey söylemedi ya yine beklicem 16. Haftaya kadar bi bak bakalım ultrason fotosuna sende 😂😂 [url=https://hizliresim.com/zj1EDB][img]https://i.hizliresim.com/zj1EDB.jpg[/img][/url]
mnt61 15+4le bende varım:) 23 Ağustos gözüküyor doğum inşallah. Cinsiyeti henüz öğrenemeyenlerdenim 🤦🏼♀️
denizannee Seherr ya ben sende bi erkek hissettim ama bilmiyorum bekle madem artık sende bi sabret aaaa 🤭😄😄
Filiizz Benim de 2 gun oldu öğreneli doktoru kıza benziyor dedi herhalde değişmez bende 14 haftalığım 15 sanıyordum ama 14 dedi acilde ki doktor
Ggizemsnl Seherr ben yine oyumu erkekten yana kullanıyorum. Alttaki resimli doğru gördüysem tabi 😂😂 başının ağrısı nasıl oldu canım
Seherr Ggizemsnl aynı geçmiyo eşimle dün baya tartıştık çok üzüldüm stresten oldu sanırım parolda içtim geçmedi yine buz koyuyorum soğul iyi geliyo sanki
Ggizemsnl Seherr stres tetikler mi bilmiyorum ama dikkat et canım tedavide olamıyoruz eski usulle iyileşmeye çalışıyoruz. O da ne kadar mümkün olursa işte