Serklajım 20. Haftamda açıklıgım yoktu fakat kısalma olduğu için atıldı . Bugun 6. Günüm ilk defa gecmeyen sancım oldu . Kanama akıntı vs yok sadece kasıklarımda bıcak batması gıbı agrı var parol içtim baya hafıfledı doktora gıtmeli miyim bilmiyorum doktorum 1 saatlık mesafede