Rabiarabisss3 Hamileliğiniz de kendi kendinize özel bölge ağda yaptınız mı denemek istiyorum ama bir şey olur mu acaba korkusu var herhangi bir yere gitmeye de utanıyorum hep kendim hallederdim
hd_d Rabiarabisss3 canım ben hamile değilim ama agda kullanıyorum o kadr rahatim ki 3 haftada falan anca yeni cikmaya basliyot genital bölgem falan hamilelikte de rahat olur karnın buyuduyse eğer karşına ayna alarak yapabilirsin pratik olur hem kesinlikle ağdayı öneririm bende ztn
Havin49_ Rabiarabisss3 ben kiloluyum zaten göbeğim de çok çıkıyor hiç kendim ağda ile yapmadım kuaför de yaptırıyorum
Rabiarabisss3 hd_d hamilelikten önce hep yapıyordum da evrt karnım büyüdükçe tedirgin oldum ayna ile deneyeceğim
Merve_3300 Rabiarabisss3 öncedende yaptığın için bilgilisindir aynayla yap. Kendini kasma hiçbir şey olmaz
bahar8 Rabiarabisss3 Benim erken doğum tehlikem vardı yasaklamıştı. Yine de doktorunuza danışın tabi siz bilirsiniz?
Rabiarabisss3 Havin49_ kuaförlere çekiniyorum açıkçası hep kendim yaptığım için zaten doğuma 3 Ay kaldı yapabilirsem sonrasında rahatlarım
Rabiarabisss3 hd_d inşallah deneyeceğim bende önceden de boncuk ağda kullanırdım çok iyiydi bakalım başarabilirsem
hd_d 0Berfin0 agiss in boncuk agdasini kullanıyorum her hangi bir acı yapmıyor bende kimi agdalar parçalanır benimki olduğu gibi soyuluyor cokk memnunjmm
Rabiarabisss3 Aslbzdgn kesinlikle ya başka şeyler ise yaramıyor anı bir şey olsa temiz oluruz en azından
0Berfin0 hd_d evet ya ben de onun için sordum bikere almıştım rezil etti beni tüm parça parça oldu çok uğraştım
Merve_3300 Rabiarabisss3 şaşırabilirsiniz belki kızlar. Hemşire eldiveniylede alıyorum. Epilasyona gidiyordum yarım kaldı çıkanları eldivenle çekiyorum.0 acı