Kızlar merhaba. Bu aydan da pek umudum yok ama yine yazmak istedim 🥺
Eşim hız düşüklüğü sebebi ile takviye kullanıyor yaklaşık 25 gündür takviye alıyor bu ay deneyeli 6. ayımız oldu eşim 2 buçuk ay sonra tekrar doktora kontrole gidecek varikoseli yok çık şükür. Son regl tarihim 24 Eylüldü bu sefer ilk defa denemek istedim ve ovülasyon testi ile değerlendirdim 4-5-6 Ekimde pik yaptığı günlerdi o günleri değerlendirdik 7 ekimi uygulama en doğurgan dönem olarak gösteriyordu. Geceleri çarpıntım oluyor 3 gündür falan. Birde bu aralar geceleri ve sabaha karşı tuvalete kalkıyorum akıntım var ve göğüslerim çok şiş damarlar bayağı belirgin birde göğüs uçlarında kenarlarında beyazlıklar var sizce gebelik olabilir mi 🥺