Merhaba kızlar sat 23 eylül yumurtlama 6 Ekim gecikmemin bugün 5.günü geçen ay gecikmemin 4.günümde regl oldum ama geç bile olsa katın ağrım vardı test yaptım pozitif kanda negatif çıkmıştı test yapmaya korkuyorum yine yanlış hrveslenirsem diye sizce test için pazartesi beklemeli iyim yoksa yapmalı mıyım 🥲😐