rhy Merhaba hanımlar. 6 haftalık gebeyim. Çok fazla mide bulantım var. Doktora 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum. O zamana kadar bu şekilde dayanamayacak gibiyim. Sağlık ocağı mide bulantısı için ilaç yazar mı? Bilgisi olan var mı?
vanilya_kokusu_ rhy sağlık ocağına git prillam bulantı ilacı yazar sana daha çok yenisin ben de baya kötüydum o zamanlar 🥹
Ekonomist28- rhy benim bugün tam 11 hafta oldu 6 haftalıkken başladı bulantı kusma hala devam ediyor. Gece yatmadan önce 2 tane Prilam içiyorum ama faydası yok bitirdi beni yani.. Bir de oğlum var 3 yaşında. O da yavrum ben sürekli kusuyprum bulantı korkuyor. Ama hayat kalitem sıfıra düştü. Ne yapacağım bilmiyorum gece olsa da yatsam diyorum sabah bir başlıyor gece yarısına kadar hemde.
Myworlddd rhy 17+5 den bildiriyorum geçmiyorr 😀 prilam ilacı gece yatmadan alıyorum daha iyi oluyorum sanki
rhy senos15 Maalesef bugün benim geldi. Kusmalar başladı. İlk hamileliğimde de erkenden başlamıştı. 5. Ayın sonuna kadar sürmüştü 🥴
rhy vanilya_kokusu_ Sağlık ocağı yazmaz belki diye düşünmüştüm. Bugün geçti maalesef. Pazartesi gideceğim inşallah ☹️
rhy Ekonomist28- Yaa sen bensiiinn 😕 Benimde 3 buçuk yaşında oğlum var. Ona bir tabak çorbayı zor yaptım bugün. Gurbetteyim. Bir tabak çorba verecek bir komşum bile yok. Bir an önce geçer inşallah bu dönem 😕
rhy Myworlddd İlk gebeliğimde ben de kullandım her gün 2 şer tane. İçtiğimde rahatlıyordum. İnşallah bunda da aynı olur. Fayda etmeme durumu olursa napcam bilmiyorum.
Ekonomist28- rhy ah canım benim bende aynı durumdayım, Allah yardımcımız olsun.. Ona yemek verirsem ne ala.. Eşime zaten yapamıyorum kendimde ne bulursam. Sana kocaman sarılıyorum, tez zamanda mesela yarın geçse bir anda bulantılarımız inşallah ah ah amin..
babyshark__ ayseveysel acil yazarmi acaba bugün arttı önceden tolere edebiliyordum ebe dedi yazsın Dr ben iyiyim gerek yok dedim keşke yazdirsaydim en ufak kokuda ogruyorum canım yemek çekiyor isteyerek yapıyorum sofrada tiksiniyorum 😏
rhy Ekonomist28- Amiin amiin inşallah. Keşke ahh. Bizden bütün gün ilgi oyun yemek bekleyen yavrularımızın hatrına inşallah çabuk geçer 😞
ayseveysel babyshark__ sürekli ilaç aldığınız eczaneden ilac alıp pazartesi aile hekimliğinde yazdırabilirsiniz,acilde yazarlarmı bilmiyorum malesef
Ekonomist28- rhy en çok ona üzülüyorum zaten sürekli oyun oynamak istiyor kreşe vermiştim yarım gün 2 haftadır oraya da götüremiyorum.. Rabbim yardım etsin canım benim, birbirimize dua edelim..
Ekonomist28- rhy tabi alınıyor ben öyle yapıyorum sürekli bitiyor napayım başka türlü dayanılmaz oluyor onunda faydası yok ama yine de bir ümit içiyorum. Mesela 4 tane falan kaldı yarın öbür gün mecbur alacağım yine.
Ekonomist28- rhy hayır ucuz da değil yani ama bana en son doktor yazdı daha süresi gelmemiş ben biraz dazla içmiştim parayla aldım. Yakınlarda doktora gideceğim yine ama asla dayanamam o zamana kadar 450 tl civari fiyatı var. Hamileysen her şey daha zor 🤯