2 gündür lekelenme geliyo hastaneye gidip geliyorum nst ve ultrason la bakılıyo çatala çıkartıp baktılar çok şükür bi sikinti çıkmıyo hava ve serum da takıldı normal diyip gönderdiler ama alt tarafa çok baskı yapıyo kilosu önde olduğu için çok ağrıyo varmi bu durumu yaşayan doktor 38nci haftaya sezaryen günü verdi suan 36 haftalık ama beklermi o zamana kadar bilemiyoruz 2 hafta dururmu belirsiz doktor da vereceğim güne kadar beklemeyebilir dedi korkuyorum bi sıkıntı olur mu diye 🥺