bsraltnsy Şöyle ki ben en son iki gün önce kan verdim ve beta >1420 gözüküyordu. Aile hekimine neden böyle dedim cihazın ölçebileceği maksimum seviye o o yüzden öyle çıkmış bu hafta gitsen keseyi görürsün dedi ben yine de 2 gün daha bekledim ve bugün gittim. Tekrar kan vermedim beta şu an ne kadardır bilmiyorum. Bugün de içeri girdiğimde doktor 5000i geçmesi lazım görmemiz için dedi ama internette de genelde 2000 yazıyor. Bence gitseniz görürsünüz