Irem5858 Kızlar çok pahalı alamam acura marka gördüm veya kivi sizin kullandığınız varmı pahalı olmayan acil
edey Irem5858 ben oğlumdayken ilk meşhur olduğuňda bebebao aldım kullandım ve güzeldi ama benim sütüm yoktu bu yüzden sürekli kullanamadım eğer doğum yapmış ve sütünüz varsa bence alın yoksa normal olanlardan almanız daha iyi olur sizin açınızdan
Talentedmom Irem5858 eller serbest almayın önermem elektrikliler daha iyi oluyor eller serbest hem geç sağım yapıyor hem bakım gücü daha düşük kalıyor
Rabiul Irem5858 eller serbest bebebao kullandım elektrikli olarak kiwi kullandım manuel olarak wee baby korna tipli olanı üçünden de memnun kaldım
Rabiul Gul1402 kiwi eller serbest var mı bilmiyorum kızımda meme reddi olduğu için aldım 5.5 ay kadar sağım yaptım en son bebebao aldm ama çekim gücü kiwi kablolu olanın daha fazla
greybrde Irem5858 acura aldım ben bugün geldi kargo şuan 30+5 günlük hamileyim şöyle bi denedim gayet yeterli bence
Ebru567- İmkan varsa mochi diğer markalara uygun fiyat veriyorsunuz ama verdiğiniz ücrete değmiyor boşa para vermiş oluyorsunuz bir kez verin uzun süre kullanın memnun kalın benim fikrim
[silindi] Ebru567- merhaba konuyla alakasız kusura bakmayın sizi eski postlardan hatırlıyorum kızınızın yada oğlunuzun 9 haftalık ultrasonu fotoğrafı varmı
MerveNur- Irem5858 ben ilk çocuğumda 2. Elden aldım lansinoh . Eller serbest değil ama çok verimli olmuyor o yüzden ama 2. Ellere de bakabilirsiniz temiz ürünler oluyor
mutlumoomm Irem5858 eller serbest süt çoğaltmıyor geç sağdığı için eğer azaltma planı olursa kullanın bence elektrikliler gibi değil emzirme danışmanı da eller serbesti bu yüzden önermiyor genelde
mutlumoomm Irem5858 az çıkıyor süt elektrikliler gibi değil çekim gücü mastit de yapabiliyor o yüzden boşuna süt gelmeme sorunu ve mastit yaşamayın elektrikli alın direk
Irem5858 mutlumoomm aşkım elektirikli var ama çok uğraştırıcı çekimi vs çok iyi ama kolaylık açısından istedim