nergiss123 6+5de doktora gttik kese gayet büyük bebek de görünüyor içinde ama kalp atışını duyamadı doktor. Ve kesenin etrafında kanama alanları varmış. Bir hafta daha bekleyelim dedi. Böyle olup sonra duyan oldu mu?
benceyn nergiss123 beni kalbi için 8. Haftada çağırmıştı dr. Bende garanti olsun diye 9da gitmiştim. Erken olabilir canım
mrs_mert nergiss123 öğrenip gittiğimde bana göre 6 haftalıktı ama son adet tarihim değişti doktorum geç döllenme dedi. 4 haftalık sayıldı. 2 hafta sonra tekrar gittiğimde kese büyümüştü yolk sac göründü bu benim için önemli dedi doktorum. 8.haftada tekrar çağırdı kalp atışını dinledik
nergiss123 bebikto Bu bilgilerden hiç bahsetmedi. Ama benim de gördüğüm bebek keseye göre çok küçüktü. Kesenin etrafında da kanama alanları varmış doktor öyle söyledi. Normalde her zaman pozitif konuşan birisi ama bu sefer konuşmaları çok olumlu değildi.
senos15 bebikto 5+4 12 13 mm yakındı kese geç döllenmede olabilir sizin içinde bebek varmı benim vardı 12 mm ken
benceyn bebikto ben şuan 30 haftalık oldum ama o zamanlarda ilk gittiğimde keseyi bile görememiştik. 5haftalıkken veya 6 haftalıkken keseyi gördük. Sonra zaten kalp için gelirsiniz demişti onuda 9. Haftada gittim. İnşallah sağlıklı gebeliğin olsun
nergiss123 mrs_mert Ne güzel sağlıcakla alın kucağınıza inşallah🥰🤲 Ben en başından beri farklı hissediyorum olumsuz hissediyorum hiçbir kıpırtı yok gibi.
mrs_mert nergiss123 öyle düşünmeyin. Siz ne yaparsanız yapın onun geleceği varsa o yola çıkıyo zaten 😊 sağlıkla kolaylıkla gelsin 🌷