Melisssa3 oğlumda 30 haftalık çıktım kıyafetleri ge eksiklerini tek günde aldım beşik internet den söyledik ztn bebek arabası vs annem aldı 36 haftalık da yıkadım şuan hamileyim pek. Bişey almıycam bana kıayfet hiç lazım değil sadece. Mobilya ve bebek arabası lazım ikiz oldukları için bi kaç parça tabiki heves edip alıcam ama oğlumdan kalan çok aşırı kuyafet var ve ikizlerim de erkek kaynanam gelmeden bu sefer alıcam alacağımı doğuma kadar benle kalcak çünkü😆😆