mrs_mert Laydyg 21+3 oldu bugün. Birkaç haftadır kasıklarımda çok ağrı hissediyorum. Detaylı ultrasona girdiğimde bebişin ayakları oradaydı ve oturur pozisyonda yan veya başaşağı değil o yüzden baskı yapar demişti doktor 🥲
Nisanmomy Üstte kalsın. Canım hiç bilgim yok inşallah kızlar görür. Çok ağrın varsa doktora görün istersen
Laydyg Nisanmomy kasıklarımda ağrı oluyo. Geçen hafta çarşamba doktora gittim bebek baskı yapıyor demişti herhalde ondan dolayı
Laydyg mrs_mert çok kötü bi sğrı ya . Mesela oturuyorm kalktığımda ilkte çok ağrı hissediyorum yürümemi yavaşlatıyo sonrasında yürüdükçe açılıyorum
Nisanmomy Laydyg Rahim büyüdükçe baskı yapıyor olabilir. İdrarda yanma , yada sonrasında kaşıntı falan var mı enfeksiyon belirtileri yani. Kan ya da idrar verdiniz mi
mrs_mert Laydyg tam olarak aynısı. Yatakta zor dönüyorum bacak araları ağrıyo resmen. Yataktan ilk kalktığımda topallıyorum sonradan açılıyorum
Laydyg Nisanmomy idrarda yanma kaşıntı yok en son çarşamba gittim yahlil sonuçları göstermeye idrar yolunda enfeksiyon, demir ve b 12 vitamini düşük çıktı ilaç kullanıyorum . Geçen hafta çarşamba doktora ağrımı söylediğimde bebek baskı yapıyo demişti
Laydyg mrs_mert evet bende aynı şekilde ayağa ilk kalktığımda topallıyorum sonra açılıyorum yürüdükçe . Siz gittiniz mi doktora
mrs_mert Laydyg detaylı için gittim aşı için sağlık ocağına gittim şikayetlerimi söylediğimde herhangi bişey söyleyen olmadı. Kendi doktoruma Kasım’da gidicem