Kızlar cumartesi kürtaj oldum, ikiz bebekti biraz zor olmuş. Kürtaj sonrası 3 gun metiler kullandım. Pazartesi kontrole gittim parca kalmamis biraz pihti var demişti. Kanamam halen kırmızı ama yeni azaldi. Dün karnımın içleri ağrıyordu çok aşırı değil ama rahatsız ediyordu sonra akşam minik parça gibi birsey düştü. Bugünde hafiflemis ağrım. Kürtaj sonrası normal mi bunlar