Gokturkmom_ Ben normalde hemşireyim ama 2 senedir çalışmıyorum evdeyim.Bebeğim büyüyene kadar da bi süre çalışmayacağım.😊
balbebek2226 Gokturkmom_ bende hemşireyim 3 sene oldu calısmıyorum ikinci bebeğime hamileyim ama ilerde o mesleğe dönmeyi hiç istemiyorum 😇
arican Gokturkmom_ bn temizlik personeliyim 2. Çocuğuma hamileyim 32 haftalık şuan hala çalışıyorum 🤦♀️
mavikeci balbebek2226 Bende eskiden hemşireydim. Şimdi fizik tedavi teknikerliğine geçtim. 3.5 yıl oldu bu meslekte. Şuanda 9 haftalığım 😊
[silindi] afroo merhaba bende o bölümü okumayı düşünüyorum. Şuan kpss çalışıyorum bende. Bölümünüzden memnun musunuz?
SMB babyso Gokturkmom_ öğretmenim 10 aylık bebem var ücretsiz izindeyim sanırım 2 yılı kullanacam Bebeğime bakacak kimse yok yabancıya da veremem ben bakıyorum 🥰
bahar6734 Bende fotoğrafçıyım 2.ye hamileyim bende ara vereli yıllar oldu 😭 keşke hiç ilk çocuğumda desteğim olsaydıda hiç bırakmasaydım
Glsn1 aysegulk07 merhaba bebeğim şehir hastanesi yoğun bakımda acaba iyi bakılıyor mudur aklım hep onda
Deletedmom_8793 Gokturkmom_ okul öncesi öğretmeniyim normalde kızım küçüktür diye 2 sene çalışmadım eylülde başlayacaktım ama haziranda hamile olduğumu öğrendim o yüzden yine kaldı
Havin49_ Gokturkmom_ bende terziydim ama evlendikten sonra eşim çalışmamı istemedi çinkü hemen hamile kaldım😆
Accountant Gokturkmom_ mali müşavirim doğum iznindeyim ama geri dönmeyi düşünmüyorum bebeğim 2 yaşına gelene kadar onunla ilgileneceğim