Elifee bende gidip mağazada denedim. Baya baktım. Bana iyi geldi.
Uyduruk falan deil bence. Henüz kullanmadım ama bi bebek arabasınada 1000 den fazla vwrmek isteemdim çünkü sürekli bebek arabası kullanmıcam. Ve baston alıcam. Ondan bu iyi benm için
Çift yönlü ve puseti ile kapanması benm için çok önemliydi. Ben sevdim