Merhaba hanımlar 12.haftada doktorum iMom ve decavit verdi. 1 haftadır kullanıyorum decavit ile ilgili sorun yok ama iMom çok kötü kokuyor içince kusmamak için resmen savaş veriyorum uzun süre de tadı ağzımdan gitmiyor doktoruma söyledim onun yerine regenesis Max kullanabilirsin ama balık yağlı takviyelerin tadı ve kokusu genelde hemen hemen aynıdır dedi. Kullanmak istemiyorum ama vicdan azabı da çekiyorum çünkü zengin içerikli ve bebeğe faydalıymış 😔Siz kullanırken böyle sorunlar yaşadınız mı nasıl bir yol izlediniz