Şuan peri menapoz dönemindeyim ve bu ayın onunda adet olmam gerekiyordu bende o zaman dan beri hatta lekelenme bu ayın ücünde başladı şuanda resmen siyah kahverengi kan geliyor dolu değil ama ağrı sızı hiç birşey yok daha önce adet olmadığım ayda olmuştu bunda ateş basması gece terlemesi yaşıyordum bu sefer oda yok doktora gitsem ne diyecek biliyorum doğum kontrol hapı vermek isteyecekler ve randevu alsam zaten en az bir ay bekleyeceğim bunu yaşayan varmı