Zeynep-92 Kızlar 12 Ekim korunmasız ilişki oldu bu sabah erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı daha erken mi test için varsa çıkar mıydı ?
DogaLina_ Zeynep-92 erken bence. Dollenme gec olabilir cunku oda sonucu etkiler biraz daha beklemelisin
bsraltnsy Zeynep-92 benim ekim 1 de yumurtam catladi ekimin 10 nunde 8. 42 yle igrendim haftayada kotmrolum var
Zeynep-92 peanutbutter en son 10 Eylül’de regl oldum ondan sonra daha olmadım maalesef bugüne kdr korunuyorduk ztn .ekimin 6sinda olmam gerekiyordu olmadım 12 sinde korunmasiz ilişki oldu böyle karmaşik biraz
Zeynep-92 bsraltnsy ovulasyonla mi takip ediyorsunuz acaba ordan biliyorsunuz değil mi catladigini felan
bsraltnsy Zeynep-92 hayir siddetli kasık agrisi bide doktorum demisti bugun yarin catlicak diye ulturason takibi ile