haticek48 Selam. 9+2 yiz. Ben biraz mide bulantısı ve karın ağrısı hissediyorum. Siz de benim gibi aynı durumları yaşadınız mı? Bir doktor mide bulantısı çok önemli bulantın olmazsa hemen gel bakalım dedi. Açıkcası biraz korktum
meyra0608 haticek48 bana genelde 8. Haftadan sonra başlar ama herkeste olmayabilir normal dedi. Bende olmadı
ru_a6 haticek48 alakası yok ilk hamileliğimde 5 ay her gün kustum şimdi ikinci hamileliğim ve 1 kere bile bulanmadı.İkisinide yaşamış biri olarak Hiç midesi bulanmayanlar daha rahat geçiriyor hamileliği onu söyliyim şuan 19.haftadayım