_yessimm Günaydın kızlar 35. Haftadyaım şehir hastanesine gidiyorum randevu işleri bu haftadan sonra nasıl işliyor gidince direk bakıyorlar mı randevu bulamıyorum yardımcı olur musunuz
_ADEL_ _yessimm bende Gaziantep şehir Hastanesinde doğum yapmak istiyorum ama doğum yapmam için daha önce kaydımın olması gerekiyormuş ben daha önce gitmediğim için kaydım yok ve randevu bulamıyorum 3 haftadır saat başı kontrol ediyorum ama yok
_yessimm _ADEL_ Hergün sabah saat tam 10.00 da kontrol edin ben randevularımı öyle aldım şuan randevu alıyorum ama 2-3 hafta sonraya veriyorlar acaba belli bir haftadan sonra direkt gidince bakıyorlar mı onu merak ediyorum
_ADEL_ _yessimm bence dirket gidince bakmıyorlar eltim kendisi gitti sancısı olmasına rağmen randevusuz almadılar kadın doğum hastanesine gitti