Gzde_defne Kızlar edirne keşana tayinimiz çıktı 1.5 ay sonra taşınacagız devlette doktor önerisi olan var mı sezeryan olacagım.elinin iyi olması önemli benim için çabuk iyileşeyim
sevvallulusoyy_ Merhaba bende Kerim tamere gidiyorum randevu ilk başta zor bulunuyor ama mutlaka her zaman baksanız daha iyi olur onu tavsiye ederim.
hazu sevvallulusoyy_ merhaba nasıl geçti doğumunuz ben de sezeryen olacağım memnun kaldınız mı doktordan
sinemmw Bende Kerim tamer den takipliyim gerçekten insanlarla iletişimi çok iyi çok ilgili bir doktor bende kendisini tavsiye ederim
ebobel sevvallulusoyy_ sağlıcakla doğurun inşallah doğum sonrası tecrübelerini hastane doktor hakkında yorumlarınızı bekliyoruz 🌸❤️