ervo 20 lik diş değil ama kanda enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Sorun olmadı. Diş ağrısı için de karanfil öneririm. Benimde 20 lik çıktı hamileyken. Karanfili dişimin üzerine koyarak, çiğneyerek ağrısını dindirmiştim. Çok geçmiş olsun 🌸