[silindi] Ezgisu şimdi çıktım 3 gün önde görünüyor normalde 22+3 ama 22+6 dedi 537 gr 29 cm iyi mi bende anlamadım doktor haftası ile uyumlu gayet iyi dedi ama hamilelik psikolojisi 🙄
Ezgisu Fulisko 🥰 normalde 350 400 gram yazıyor internette gelişimi de önde benimkinin acaba dedim çok mu kilolu
Fulisko Ezgisu ortalama bi değer veriyorlar kuzum çokta inanmamak lazım nete.bnce gayet iyi bebeklerimiz kilosu olması gereken kadar
[silindi] Ezgisu ay çok şükür ya insan pinpirikli oluyor valla zayıf mı kısa mı bakamadım mı diye düşünmek çok kötü 😂