senem0987 8 hafta kaldı tabi bu 40.haftaya tekabül oğluşum 38 de de gelebilir 39 da da normal doğum düşünüyorum olursa bakalım
penbe_karisi senem0987 😍♥️♥️🥰eli kulağında 🥹🥰darısı bize olsun inslalahhhh sağlıkla kavuş bebeğinde canm 🥰🥰
peroksizom penbe_karisi 35 de felan mı oluyormuş sezeryanda Benim hem ilk gebeliğim hem gerçekten bilgim sıfır çevremde de hiç hamile veya doğum yapmış kimse yok😂 bende öyle böyle diyecekten 16. Haftaya girdim kaldı 24 hafta diye sayıyordum yanlış mı hesaplıyorummmm
penbe_karisi demirrleydi_ ayyyy haber et mutlakaaaa 🥰😍sagliklaaaa kavuşss dualarımız seninlee canm 😍🥰
Aloska penbe_karisi 38. Haftada doğarsa 11 haftamız var 40ı beklersek 13 ama çocuk da benim gibi sabırsız bence o yüzden 38 i bile beklemeyebiliriz 😄🫶🏻