Kızlar gebeliğimin başından beri aşırı duygusal her şeye ağlayan bir haldeydim. Şimdi buna bir de aşırı gergin ruh hali eklendi. Ya ağlıyorum ya sinirliyim bu ruh halleri ne zaman geçer hep böyle mi ilerlecek var mı bu durumda olan. Böyle oldukça da bebeği strese sokuyorum diye daha çok üzülüyorum. Eşime karşıda dengesiz tavırlarım var o da şaşırdı nasıl davranacağını 🥺