Esra995 Yarın genel anestezi ile sezaryen olacağım ilk doğumum olacak korkuyorum açıkçası sonda ve sezaryenden korkudan tansiyonum düşüp veya çıkarsa ne yapıyorlar
Miniginannesiiii1111 Esra995 onların herşeye bir ilaci var merak etmeyin müdahalede bulunurlar benimde salı günü ikinci sezeryanim var spinal istedim ilk oglumdada oyleydi tercihim
Daisyy000 Esra995 sonda ve sezaryenden korkudan tansiyonum düşüp veya çıkarsa ne yapıyorlar Sonda asla korkulacak bisey değil canim… Zaten yarın göreceksin aaa bu muymuş diyeceksin.Bana uyuşmadan önce takıldı. Tansiyonunu vs devamlı takip eden biri var düşerse hemen ilaç veriyorlar sen anlamiyorsun bile
Esra995 Daisyy000 hiçbir şey yiyip icmiceksik 12 den snra dediler peki ilaç verilirse doğuma alırlar mi