Mrszeyna Kızlar 15 ekim 15.6 20 ekim 283 23 ekim 981 hCG ben hem kalp atışı hemde kese gözkür diye 6 kasıma randevu aldım yani 6+4 oluyorum bu zamana kadar tekrar kan vermeli miyim yada doktor zamanım iyimi teşekkür ederim 🥰
Melike3506 Mrszeyna kese görünür kalp atışı da duyarsın büyük ihtimal kese gördükten sonra beta bakmıyorlar zaten
asil15 Mrszeyna değeriniz gayet güzel ilerlemiş bebegi göremezsiniz bile keseyi görürsünüz bende tam6+4de keseyi görmüştüm
penbe_karisi Mrszeyna kese 1500 de vajinal ultrason ile görünür canm karından ise 3000 üstü haftaya Çarşamba veya cuma git 🥰
deniz2727168_ Bende iki gün önce gittim son adet tarihinin 8 Eylül gittim kese gözüktü qma kalp atışı yok henüz gelişmemis dedi iki hafta sonra gel dedi böyle oluyor mu genelde