coolmom1 22+4 deyim 21+2 de grip oldum hergün sabah akşam tuzlu suyla burun temizliği karbonat tuz karışımı su ile gargara yaptım sonra burun kuruluğu için zeytinyağ damlattım burnuma ara ara .
Sonra şikayetlerim azaldı öksürük başladı kuru onun için bi tatlı kaşığı tereyağ eritip bi tatlı kaşığı pekmez birleştirip içtim bunlar baya beni toparladı ağır griptım bende. Bol su iç meyve tüket bunların yanında şifa olur inşallah