Gzmz belirtiler için çok erken, ben doktora 7 haftalıkken gittim kese göründü sadece, 9 da bebek ve kalp atışı gördüm, belirtiler 8. Haftada başladı ve inan keşke başlamasaydı diyorsun o bulantı insanı mafediyor. O kasık ağrılarıda hep olacak.Hayırlı olsun , aramıza hoşgeldin🤗