Kızlar ben daha önce kimyasal gebelik yaşadım bundan 5 ay önce 7-8 gün regl gecikti gittim beta verdim düzensiz yükseldi kanama başladı yaklaşık 6-7 gün sürdü o kanama şuan bu olayın üstünden 5 ay geçti 4-5 gün gecikti regl sevindim tabi ama kan vermedim çünkü o süreç çok yıprattı , bekleyeyim dedim kanama başladı çok canlı parlak sümüksü yapıda 3 gün sürdü sürmedi tam anlamıyla sorum şu : yerleşme kanaması yada gebelikte böyle kırmızı kanama 3.-4. Haftalarda yaşayan var mı lütfen bilgilendirin ?🥹😇 Birde diğer kimyasal da direk kanamam başladı be göğüs şişim indi ama aksine şuan kanama durdu 5.günüm zaten 2-3 gün anca geldi ama göğüsüm hala şiş düşüncesi olanları bekliyorum 💕