Günaydın hanımlar 37+6 günlük hamileyim şu an lavaboda afedersiniz lekeli akıntım oldu peceteye silince hemen acilen gitmeli miyim sancım ara ara oluyor ama düzenli değil daha ilk çocuk da panik olmuştuk hemen gittik sancı falan olmadan 12 ssaat orda suni cektim tecrübeli arkadaşlar yardım eder misiniz çok tedirginim doğum korkusuyla başa cikmam gerek