38+4te kontrole diye gelip sancı çıkınca doğuma alındım. İlki sezaryen diye bu da sezaryen oldu ama sanırım bu seferki daha zordu. Bir de ilk doğumdan sonra rahmim karnıma yapışmış doktor çok zorlu bir ameliyattı kesinlikle 3. Çocuğu düşünemezsin dedi. Akşam 6 da girdi. Doğuma 12 saat oldu gazımı çıkardım zar zor yürüyorum ama ameliyat yerim acımaya ve ağrımaya devam ediyor. Zamanla geçecek hepsi Allah’ın izniyle. Darısı size ❤️