Kızlar merhaba 32 haftalık gebeyim. Farabi devlet Hastanesi’nde murat mengüllüoğlu takipliyim ancak doktorum başka bir hastaneye gecicekmis. Doğal olarak stres yaptım farabide mi devam etmeliyim yoksa fatih devlette mi devam etmeliyim ve hangi doktora gitmeliyim çok kararsız kaldım. Ayrıca bu iki hastanede de doğumun işleyisiyle ilgili hiçbir bilgim yok. Yakın zamanda tecrübe etmiş olanlar yardımcı olabilir mi ?