Hnddmr Bir elimde soda bir elimde tuzlu çubuk saat olmuş 4 analık sen ne zor şeysin içimdeki ejderha mesaisi başlayınca anlıyorum….. 37+2
Dmlirmak Hnddmr ben genelde süt içiyorum rahatlatıyor yoğurt yedim bir ara daha çok yandı ama süt harbiden iyi geliyor hem bebeğe hem bana dene bence