minikmucizem20 Kızlar ben yumurtalama günümde birlikte oldum eşimle fakat Boğaz ve diş ağrısından dolayı antibiyotik ağrı kesiciler kullandım 1 hafta sizce yinede tutmuşmudur etkiler mi sizce hamile kalmayı
asil15 minikmucizem20 tutacağı varsa tutar cnm ilaçların pek etkisi olmaz artı söyle düşün dogum kontrol hapı ve spiralle hamile kalanlar var.
minikmucizem20 asil15 normalde diğer hamileliğimde hissetmiştim şişkinlikte 3 gün kaldı adetime ama belirti de yok
asil15 minikmucizem20 aslında gebelik olduğunu anlamak biraz zor regli ve gebelik belirtisi aynı olduğu için 3 gün kalmış zaten gecikince daha net belli olur
minikmucizem20 asil15 aynı ayda hem antibiyotik kullandınız hemde hamile kadınız öyle mi bende kalmam diye düşünmüştüm