Esm_Nzm Kızlar tahmini doğum tarihi 5 Ekim şuan 9+3 üz ama hiç hamile değil gibiyim hiçbir belirti kalmadı sizler nasılsınız
Ece34 Esm_Nzm maşllah ne güzel ben her dakika hamile olduğumu hissediyor ve yaşıyorum sürekli bulantı hali koku hassasiyeti Allahım bir an önce geçsin artık 🤲🏻
Gmzyrli Ben de 8+2 yim tahmini Doğum tarihi 13 ekim Mide bulantım var azıcık gaz şişkinlik Başka bşr problemim yok çok şükür Senin belirtilerin ne zaman sona erdi mide bulantısı falan
Esm_Nzm Gmzyrli 🤗 doğru düzgün başlamadı bile bir kaç defa sabah bulandı okadar ama hamile kalmadan öncede olurdu arada tansiyonla alakalı da olabilir 🤷
Esm_Nzm Ece34 inşallah geçer canım biran önce bende telaş oluyorum acaba bir aksilik mı var diye 🤗🤷 analık her türlü zor ya
Birebir Koku hassaslığından dolayı 1 haftadır serum takılıyor bana mide bulantısı uykusuzluk inşallah Bi an önce geçer vücut olarak çok yoruldum😔8+3 bu arada bebiş
melegiminannesi En son doktorumuzun söylediği 2 ekim doğum dedi ama bizimki hep 2 gün 3 gün önden gidiyor normale ne zaman döner bilinmez bu hafta randevumuzda öğrenicez inşallah nasıl oldugunu bir aydır görmüyorum kuzumu nasıl acaba büyümüsmü diye merak ediyorum en son gittigimde 6+4 dük bu haftaki kontorlümğzde 11+2 olucaz eğer erken gösterirse cinsiyetini bile öğrenebilicez 😀 6. Haftamda hic bir mide bulantısı yoktu sadece gögüslerim baya büyümüs ve damarlar çıkmıştı adet olmuyordum😀 7. Haftamda bir mide bulantısı yaşadım aman allahım 🤩 8. Haftamfa aşermelerim başladı canım sürekli yaz meyveleri istiyordu 😀 9. Haftamda etten tiksindim etli bişey yiyemez oldum şuan 10+3 üz hala et yiyemiyorum mide bulantım daha da arttı ve iştahsızım kendimi ruhen ve fiziken iyi hissetmiyorum nedense 😥