assyya ben 37 bende dun gece doğuruyorum sandım aksam 5 den gece 2 ye kadar guya sancılarımı takib etdim evde çekeyim sancıyı falan deyip gece gitdim hastahaneye ve 1 parmak açıklıkla geri gönderildim o yüzden bekleyin sizde kasılmalarınızı ölçün yazın ilk doğumsa zaten açılma öyle hemencik olmuyormuş dayanamazsınız tabii hemen doktora gidin