Kızlar ilk doğumumda direk suyum gelmeye başlamıştı, sancım yoktu. Suni sancı verdiler 20 saat sancı çektim ama 20 saat boyunca nstye bağlıydım ve sadece uzandım afedersiniz tuvaletimi bile yatağa yaptırdılar devlet hastanesinde. 20. Saatin sonunda 3cm açıklık vardı bebekte oksijensiz kalınca sezeryane aldılar. Simdi 2. Gebeliğim aradan 4.5 yıl geçti. Sezeryan sürecim zordu bu sebeple normal doğum istiyorum ancak aşırı kararsızım yani açılma olurmu olmazmı vs diye. 6 yıllık evliyim afedersiniz ama hâla ilişki sırasında zorlanıyorum ilk girişte çünkü dar bir yapısı var. Lütfen kusuruma bakmayın bunları yazıyorum ama benim gibi olup normal doğum yapabilen varmı. Ben yine açıklık olmaz vs diye çok tedirginim 🥲