Busradoga Arkadaşlar 38+0 a girdim alt tarafıma bildiğiniz şeyime sancı giriyor zonkluyor belli aralıkalrla doğum sancısı alttan vururmu bu ne olabilir dalga geçiyordum sancı mı diye şimdi korkmaya başladım pazartsş sezaryene gün verşldi
miros3200 Busradoga evet alttaa baski giriyor yaa nisan veyaa suyun geldi mi az su ic camasirin islandimi
Glcnaltin1 Busradoga haftamız aynı bende de aynı belirtiler var karından kramp giriyor kasık ve vajinada ağrı ve zonklama hissi var ara ara siddetlenip hafifliyor bacaklarımı zor açıp kapıyorum artık bugün gittim acıklıgım da yok sancım da çıkmadı kanalda bebis onun ağırlığı herhalde yalancı sancılar başlamış
Busradoga miros3200 hayır hiçbir şeyim gelmedi ayy bir şey gelmesin pazartesi doğumum yaaa bu 2. Hamileliğim ilkide sezaryendi ama alttan acsyip sancı giriyor
Busradoga Glcnaltin1 olabilir evet dün korktum baya bi çünkğ çok sık art arda sancı girdi alttan sonra uyuyakalmışım bugünde olmadı