Kızlar selam 7+5 haftayım. İnanılmaz bağırsaklarım problemli ağrı sancı bigün afedersiniz ishal başka günler kabız böyle olan var mı. Enfeksiyon çıkmıştı munorol ilaç kullandım 1 doz ondan sonra böyle olmaya devam etti hala etkisi mi sürüyor var mı benim gibi olan?